Ljuvliga sommar 2018

Hela juli och snart halva augusti har gått sen sist. Vad jag har njutit av värme, sol och bad. Älskar att ligga i det ljumma vattnet och känna hur det sveper om hela mig morgon middag kväll. Älskar inte att hänga en hel dag vid stranden, men att ha det nära. Vi har inte gjort så mycket annat på semestern. Men det är ju också det Vi njuter av. Städa och rensa hemma behövs alltid, men det är så tråkigt att lägga semesterdagar på det.



Brukar få tid till att tänka, filosofera, läsa uppbyggande eller utvecklande böcker. Men där har inte huvudet varit med än. Jag har läst romaner, det har räckt. Men snart kör hösten igång och jag behöver vara påfylld med energi, engagemang, motivation och glädje för att greppa den. Det kommer bara jag kommer igång. Vill ju trots allt och viljan kommer man långt med. Behöver reflektera över det jag lärde mig i våras och ta med det på en ny nivå. Det inspirerar mig.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Sorgeprocessen

Att inte bli förstådd