Lugg eller inte

Vad tycker ni ska jag ha lugg eller inte? Och ska jag då ha rak lång lugg eller den där snea korta som Johanna gav mig en gång? Försökte hitta tre olika bilder.  Den som jag inte har lugg på är inte helt rättvis eftersom jag är brun och gravid.  Jag mådde ju väldigt bra under graviditeterna och håret mådde ännu bättre. Mannen min tycker inte jag ska ha lugg och inte Tilda heller. Hennes hår är jättesvårt, skulle vilja spara ut det jämnlångt, men det måste ju vårdas under tiden. 


Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

AnnieeG sa…
Tycker du är finast i lite lugg, men du är fin vilketsom så gör som du trivs bäst :-) pok
Anonym sa…
Lugg passar på dig! En lite snedklippt variant kanske, som är tunn flikig och går successivt ned mot ditt långa hår? Gillar ditt mörka blanka hår, det ska du vara stolt över. Få förunnat att ha tjockt vackert hår som du! Kram Gunilla
Tina sa…
Tack för era svar och för attt ni är så snälla. Jag gillar nog den luggen bäst också, stort problem är att hitta en frisör som förstår :)

Trevlig helg på er!
Kram
Anonym sa…
Du ska ha lugg det är snyggt på dej klipp kort rak lugg.

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen