Vår

Är inne i ett riktigt jobb flow. Det är så hemskt så jag skulle kunna försaka massa tid från familj och vänner bara för att jobba lite extra. Men jag gör inte det men kommer ändå upp i 50 timmar i veckan. Ändå hinner jag inte. Jag skulle gärna sätta av 10 timmar till så jag kunde få se ett slut på allt jag påbörja. Chefs- ledarskapet tar inte slut, relationer, samtal och beslut händer hela tiden. Däremot ska väl en del projekt ta slut även om jag inte ser det just nu. Men det är klart där kommer det också nya. Tur man har att göra.....

Här suttit hemma idag. Var på väg att ta med datorn till Tildas dans, men bestämde mig för att ta en promenad istället och nu sitter jag ute och väntar. Underbart skönt 🌞.

Till helgen blir det att städa ute så jag kan njuta ännu mer av att sitta på altan bl a. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen