Valborg

Har firat in våren hemma med goa vänner, god mat, brasa, grillade marsmallows och Sune i Grekland. Jätte mysigt och jätte skönt.

Är lite sliten men mår bra. Min efterträdare har börjat på jobbet och det var en börda som lyftes från mig. 

Det har varit roligt och utmanande att ta sig an detta uppdrag, men lite för mycket. Har jobbat 50h i veckan vilket jag gjort för att hinna med allt men också för att jag kommit in i ett flow och tycker det är roligt. Det går ett tag, men inte för länge när man tänker på familjen.

Här klarat våren bra än så länge med allergin. Svider lite i ögonen, men jag mår inte så dåligt. Trött är jag ju ändå jämt..... handlar om att försöka leva med den.

Skönt med lite ledigt imorgon får se vad vi hittar på.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen