Vinter

Så kom då äntligen vargavintern även till Stockholm. Så mysigt. Nu har jag också sportlov. Vi skulle åkt till Säter idag, men Tilda är sjuk. Får se om vi kommer iväg imorgon. 

Har en klok chef som börjat säga åt mig nu att prioritera bort, stänga av mobilen, inte maila på kvällen osv. Lättare sagt än gjort, men det är bra att hon är på mig. Jag säger ju det till dem jag leder, men har så svårt själv. Alltså hon är bra, får mig att känna mig lugn, bra påverkan. Igår fick jag avstå ett 5 timmars möte. Men det visade sig att mötet blev inställt pga mig och det hade rest folk från Danmark, Göteborg och Östersund. Jobbigt.... Kan inte helt släppa det även om alla säger till mig att göra det. Gjort är gjort och jag trodde vi skulle ha videokonferens...  

Trivs i min ledarroll även om det är mycket. Gillar att vara engagerad och att få andra engagerade. Finns även en del frustration och tuffa beslut att fatta precis som det ska va.

Tilda fick fina hemmastickade sockor av sin moster. De går hon runt och myser i 😍.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen