Fördel med vila

När man måste vila så måste man göra något som gör vilan bra så man (eller jag) inte tänker på allt det andra jag vill göra. I helgen ville jag bara ut, men när jag märkte att jag orkade inte ens tänka på att gå ut då förstod jag ännu mer att jag inte var frisk.

Sen hittade jag en underbar serie på Netflix, Grace och Frankie. Vilka personligheter, vilka rappa käftar osv och inte minst rolig. Bra avkoppling helt enkelt.

Har bältros. Vattenkoppvirus ligger latent i kroppen och kan ge oss bältros när som helst, finns nog inget som orsakar det. Ovanligt att få i ung ålder (jag var 19 när jag fick första gången) och det är ovanligt att få flera gånger..... hm. Varför ska jag vara ovanlig....

Mår inte så dåligt längre, men har ont.

Nu ska jag se Harry Potter med Joel 😀.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen