Tänk att man alltid kan lära sig nya saker

En lite smådyster grå morgon blev tillslut en fin kväll. En resa kan gå åt samma eller olika håll olika tider i livet. En resa kan avslutas och en ny kan börja.

Efter en turbulent vecka eller veckor så knöt jag ihop det i Göteborg idag, med sorg, men det finns hopp. 

Att fatta beslut som någon annan bestämt jag ska göra gör mig ledsen, men jag kan förstå. Men sen hur olika beslut görs eller förs fram det kan göra mig ledsen och arg. Bakom många beslut står en människa som ska ta emot. Det måste göras med medkänsla och förståelse. 

Nu blir det en utmaning på nya resan att tro och lita på dem man tappat förtroende för. Det är fint med människor som bryr sig 😍. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen