Så var det tisdag

För att gå på mitt förra inläggs tema så kan jag säga att jag gillar måndagar, men har aldrig gillat tisdagar. Måndagar är jag igång igen, tycker det är roligt att komma iväg och dagarna går undan. Men tisdagar, så trött, ingen energi, har ingen lust med något. Så det är bra att jag har musikalgruppen på kvällarna som ger mig energi. Idag åker jag kommunalt, tänkte igår att jag ska göra det varje tisdag. För det gör mig lite lugn, det beror väl på att det är så sällan. Får se hur många tisdagar det blir.

Hade en fin helg. Äntligen lite skogsutflykt, som jag längtat. Sen var det inte så idylliskt som det kan se ut med en dotter på dåligt humör.... söndagen när hon hade aktivitet på aktivitet på aktivitet och var på mycket bättre humör.....

Cyklade till jobbet igår och var kall hela dagen. Tänkte basta på gymmet, men den var inte på tyvärr. Översta bilden är från bastun med utsikt över Bromma flygplats, lite kul. Ska se till att få på den en annan morgon så jag får njuta.

Annars hoppas jag det ska bli en bra dag, har bokat några samtal så jag får reda ut lite saker och få rätt fokus. Fick lite hopp över min egen inställning igår, så det kanske kan bli bra. Får se.

Kommentarer

Anonym sa…
Hörde på radion idag att på tisdagar kan man säga att det är två dagar till helg:
Idag räknas inte, sen är det onsdag och torsdag. Och på fredag är det ju helg!
Håller dock med dig om att tisdagar är värsta dagen, så otroligt sega! Men kanske det blir lättare om vi tänker så där!
Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen