Götlaborg

Nu har jag hunnit med massor för att få kvällen att gå och nu för att hålla mig vaken. Åkte med tåg till Göteborg igår efter en dag på vårt kontor i södra Stockholm. Valde ett hotell nära centralen, upograderade för att få ha samma rum hela helgen. Trodde jag hade bokat samma sak, men tydligen inte. Vet inte vad jag uppgraderade från och vet inte om det var en hit att välja utsikten mot stan, spårvagnarna låter.....

Bästa Louise hämtade mig i morse så har jag fått en heldag med henne. Mysigt och bra på många sätt. Blir lite provocerad över den lite mer slappa mentaliteten, när vi är så många som jobbar stenhårt i samma bolag.

Igår tog jag en kvällspromenad i stan. I morse gick jag ner på gymmet, men det var ingen hit. Efter jobbet idag la jag mig framför tvn ett tag. Sen tog jag en promenad och köpte med mig lite att äta på rummet. Sitter hellre ensam och myser på rummet än ensam på en restaurang. Gick ner till poolen, badade och basta. Gick sen upp och la färg i håret. Har nu precis duschat och ska snart gå och möta mannen vid tåget.

Imorgon ska vi på 50 årsfest, det är mannens chef. Ska bli trevligt. Därav vår lilla egna hotelltripp. Barnen är hemma med farmor och farfar. Vi har haft barnvakt några kvällar, men vi har nog aldrig varit borta en hel helg. Så det är väl på tiden 😍

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen