Semesterdag

Kom på att jag hade några semesterdagar som brinner inne sista mars. Funderade på varför jag inte tog sportlov, men det var skönt att jobba när familjen var borta och så hade jag ju vabat en del. (Vet aldrig om vabbat stavas med ett eller 2 b....).

Så nu har jag bokat in 3 strödagar semester i mars. Idag och nästa på måndag när Joel har studiedag.

Idag gick jag upp precis när familjen gick. Tv4 morgon, kaffe, sen städning, tvättning och plocka undan lite vintergrejer. 2 timmar senare unnar jag mig lite kaffe och soffhäng innan jag ska hämta Tilda. På tv säger de att man ska passa på att gå ut i det fina vädret. Sverige, vi ska alltid passa på......

I tisdags var Gunillas sista dag på jobbet. Hon har varit så lugn och oberörd sen hon sa upp sig, 3 månader sen. Så jag har också varit det. Men igår kom det, fy vad tråkigt att inte träffa henne dagligen..... 😢.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen