Nyår

En del tänker aldrig på vad de åstadkommer eller vill åstadkomma. Den typen är oftast ganska nöjd, men tyvärr lite egoistisk och lite tråkig. Men vi är olika. Jag gillar att tänka tillbaka och framåt, vad gör jag med mitt liv. Då kan vardagen få en mening, den lilla extra tanken kan vara betydelsefull för någon annan. Jag vill utvecklas och utmanas. Jag vill se andra utvecklas, mina barn, musikalgruppen och mina kollegor. Jag vill se det goda i människor jag möter, jag vill se det goda i livet. 

Jag går in i 2017 med nya utmaningar. Jag hoppas jag kan förvara ett lugn så jag fattar rätt beslut. Jag hoppas inte allt behöver vara så seriöst, utan att vi kan skratta mycket tillsammans. Ett gott skratt förlänger livet.

Igår hade vi en mysig kväll, som familjer. Vi skrattade tillsammans med barnen och hade det trevligt. Gott Nytt År! 🎆❤

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen