Söndagkväll

Nu så börjar jag komma tillbaka. Skulle haft lite vänner och familj här idag, men flyttade fram det till lördag. Så viktigt att lyssna in sig själv och göra det man orkar. Tack och lov finns det nya dagar och alla kunde. 

Tog en promenad med Joel på förmiddagen, hans första efter magsjukan också så det blev inte så långt. Men det var skönt att komma ut och njuta av vårt fina vinterland.

Händelserik vecka förutom sjuka. På kyrkans styrelsemöte meddelade en viktig person att hen ska avgå. Sen meddelade en viktig person på jobbet att hen ska sluta och idag fick jag samtal från en av kyrkans anställda där hon säger upp sig.... Vad säger man? Vi ställs inför nya utmaningar hela tiden, vissa är roligare än andra, men det känns spännande.

Så nu har jag färgat håret och är beredd att möta min 44 årsdag utan att tänka grått 😀. Nu hoppas jag på några viktiga samtal imorgon och tisdag.

Och en fin luciavecka till er alla.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen