Adventstid

Försök att få in allt på första advent så kan vi ta det lugnt de andra adventshelgerna.... 😊. Det är inte riktigt mitt måtto, men nu känns det så. Eftersom vi oftast är borta över jul och för att jag älskar julpyntet eller snarare adventspyntet så tar jag fram så mycket som möjligt nu. Skulle gärna ha in granen redan,  men den får inte plats.

Det är som sagt mysigt, men jag orkar inte så mycket. Är inte helt klar, men tror jag nöjer mig för idag. 

Var på den traditionsenliga adventsgudstjänten, älskar den. Så stämningsfullt och fint. Skön sång och musik. Bereden väg, Gå Sion, Adventstid och Hosianna - underbara sånger.

Hoppas som sagt på lite extra tid med barnen den här Adventstiden. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen