Mer Oslo i bilder

Det var mysigt att bara vara tillsammans som familj, vardagen är härlig. Men jag känner mig så otillräcklig. Jag vill sätta mig ner och bara vara med barnen när jag kommer hem från jobbet, men det är så mycket som ska fixas och sen är vi så trötta. Tilda och jag är tröttast så vi blir ofta osams och då har de inga aktiviteter, hur skulle det vara då. Igår började Tilda simskola och hon vill inte, klänger på mig, jag blir irriterad och hon börjar gråta. Hon är inte rädd för vatten utan oerhört blyg för de andra barnen och ledarna. Vad ska jag göra? Jag vet att hon kommer kunna simma efter den här kursen så det vore så fantastiskt om hon gjorde det. Jag tvingar henne till något jättehemskt i hennes värld, gör man då det som man tror är bäst för henne. Jag vet inte. Hopplöst. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen