Höstlov

Både jag och mannen tänkte igår att det var väl förra helgen vi var i Oslo. Nej, det var 2 veckor sen, vad hände med 2 veckor? Förra helgen var det städdag ute på gården plus att jag fortsatte städa Tildas rum så min kropp var helt förstörd sen. 

Söndagen hade vi fikat i kyrkan, Joel var på bowlingkalas och Tilda hem till kompis. Jag tog en promenad i regnvädret. Skulle jag inte gjort om det inte varit för hälsoutmaningen på jobbet. Den har varit jättebra för mig. Jag har tränat mindre för jag hostade i 4 veckor, men jag har promenerat som aldrig förr. Jag som sagt att jag inte gillar att promenera, men det har varit så skönt. Jag har tagit maxade poäng 90 minuter om dagen 6 av 7 dagar
, så jag är nöjd. Nu är det 1 vecka kvar. Men jag hoppas jag fortsätter med lunchpromenader.

Snart är det familjezumba för mig och Tilda. Sen kommer en av mannens syster med familj och stannar till tisdag.  Jag är även ledig onsdag, Skönt. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen