Måndag igen

Fredagen hade vi en heldag med koncernchefen. Både bra och mindre bra dag, men det är väl så det ska vara. Det var skönt att åka direkt till Olearys i Vällingby och fira stora bonussonen som blivit 20. De följde sen med hit och stannade till 24. Det blev med andra ord inte så mycket rörelse den dagen, kom inte upp i utmaningens 90 min.

Det gjorde jag däremot på lördagen och söndagen. Med Zumbapass, spring (gå) lopp och trädgårdsarbete. Väldigt skön helg på många sätt. Har haft en lång paus i målandet pga daggen, men nu är jag så gott som klart. Har plockat lite äpplen, men vill plocka mer för äppelpaj och mos och så skulle jag gärna åka till ett musteri. Ja man hinner inte allt, det är vara att konstatera. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen