Arbetsdag

Det är samma visa varje år. Jag önskar så att det skulle vara lugnare i juli så man kan komma ikapp med lite annat. Pratar med andra på jobbet som inte haft semester än och de tycker det är skönt att komma ikapp. Men inte på service där har vi mer än vanligt. Det har ringt hela dagen på oss alla 3, akuta ärenden. Försökte mig på en annan uppgift, men det gick inte, blev bara avbruten. I vanliga fall jobbar jag inte med det operativa, men det gör jag alltid på sommarveckorna. Det är roligt, men kommer det en system eller rutinfråga så kan jag inte prioritera den, hoppas "de som har tid" förstår det, men oftast förstår de inte vår verklighet. 

Tränade på lunchen, är så dålig att göra det på semestern, behöver rutinerna. Der var varmt, men varmare ute. Nu ska jag åka till sjön med barnen.  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen