En vecka kvar på förskolan

Känns så sorgligt att småbarnstiden snart är över. Allt har sin tid och man växer in i de olika stadierna ihop med barnen. Gillar ju skolåldern, men just nu tillåter jag mig vara lite nostalgisk och det känns massor. Vill att tiden ska stanna, vill uppleva 3-5 års åldern på båda igen, men men... det är också fantastiskt att se deras växt.

Vilken upp och ner vecka på jobbet. Som vanligt en massa spännande projekt och nya saker som vi kan se fram emot. Men sen är det saker där det inte händer något och det tar så mycket energi. Här om dagen var jag så arg när jag åkte hem så jag hade kunnat slagit ner bibliotekarien på vägen hem. Som tur var gjorde jag inte det.

Sen har vi haft en sån dag som idag, som gett massor energi, trots förkylning. Vi har suttit vårt team och sett tillbaka, vad som är bra och sen lagt en grovplan fram till jul. Vi utvecklas ihop, sporrar och uppmuntrar varann på ett bra sätt. 

Nu får vi se om jag pallrar mig upp imorgon. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen