Lunch time

Är ute och hämtar energi från krävande kunder och kollegor.... ;-)

Lär från Pizza Hut, att låta kunden vänta eller ännu värre från Burger King, låt kunden vänta och servera dem något ännu sämre, nämligen kall mat.....

Min man tycker jag är lite för hård mot våra matkedjor, men han kom på själv att det berodde nog på att jag är så serviceminded ;-).

Jag jobbar med att stanna upp och inte tycka förrän jag har tänkt till en extra gång. Då blir mitt svar lite trevligare. 

Haft en skön helg. Brottas alltid med att jag vill så mycket mer än vad jag gör eller orkar. Men jag har ett stort problem, jag tänker inte på en person jag vill ringa utan 10. Och eftersom jag inte orkar ringa 10 så blir det ingen. Jag tänker inte på en skrubb som jag kan ta tag i och rensa utan alla skrubbar och då blir det ingen. Det är nog bara jag som funkar så här va? ;-)

Förenade nytta med nöje i lördags och cyklade till Barkarby. Nu tror ni att cykelturen var nyttan, nej det var nöjet. Shoppingen var nyttan.

Måndag, nu kör vi.

Kommentarer

AnnieeG sa…
Haha, så gör jag också... Kommer på så många jag vill höra av mig till och träffa att det oftast slutar med att jag går ut och springer istället :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen