Lördag

Betydligt bättre dag idag. Slapp morgon med kaffe och lite nyhetsmorgon. Städning. Några timmar på fantastisk is, det blev 1 mil. Joel sur och seg att få ut tyvärr, men en desto gladare Tilda och duktig är hon.

Tur till BR för att glädja barnen och sist en mellokväll i soffan. Jag hade dock datorn i knät, mellon gör mig lite rastlös. 

Jag behövde den här dagen. Tack! Har följt en gymnasieklasskompis blogg,och fb- och instainlägg, som gått igenom ett helvetesår. Här om dagen dog hennes man i cancer. De har en 6 årig son. Jag blir ledsen och sen tacksam över det jag har, över livet.

Imorgon ska jag ha min livs första parentation i kyrkan. En fantastisk 98 årig kvinna har fått lämna jordelivet. Hon var mätt på att leva. Jag hoppas det ska gå bra och att jag ska göra det med värdighet. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen