Kollegor

Hade en liten kollega i fredags, som trivdes väldigt bra med att rita på min vita tavla. Glass både fm och em och lunch på Max. Det var i slutet hon fick sätta sig med plattan inte lång tid. Hon var så duktig. 

Mitt jobb har gått från att serva och ha trevliga kontakter med kunder och tekniker till att mest ha kontakt eller träffa kunder när det gått så långt att de  är sura på oss. Styra upp system och se till så kollegor jobbar rätt i det. Låter upphetsande va? Men jag trivs ju och det är väl främst att jag har så trevliga kollegor, trivsam arbetsplats och att jag har att göra och hela tiden får utvecklas. 

Jag har ju förmånen att ha min bästa vän som kollega. Sen finns det några fler jag gillar extra mycket. En av dem träffade jag idag. Om ni sett Parneviks så påminner den här kvinnan om just Mia Parnevik och henne kan man inte annat än tycka om tycker jag. Jag har inte känt henne så länge och tyvärr sitter hon inte på samma kontor som jag, men vi kommer nog ses oftare framöver. Härligt med såna människor ;-).

Gick förbi Stefanskolan idag. Fick faktiskt en bra känsla i magen, de åren där med Vineyard betydde ändå en del.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen