Fredagkväll

Jag har precis straffat sonen med utegångsförbud för att han inte håller tider när han ska hem från kompisar. 

Nu straffar jag mannen med att lägga mig. Så rolig är min fredagskväll. Vilken skitdag på många sätt. Blä. När jag jämför mig med vissa andra så känner jag mig så lat och slö, men jämför jag mig med mannen så är det jag som gör hur mycket som helst. Det finns olika perspektiv och just nu vet jag inte vilket objektiv som är bäst att titta i.

Fick låna bilen på verkstaden när jag var tvungen att lämna vår över natten igår. Ovant att köra en låg bil. Känslan av att ligga ner. Idag kändes det ovant att köra vår igen, ja bara i en minut..... Gillar vår stora något nu äldre bil, när den funkar som den ska. Och nu ska den väl gör det igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen