Äldre än 15 år

Blev ju nominerad att lägga ut 5 bilder som är äldre än 15 år. Har mitt första album framme, men sen är det ett stort glapp från 75-92 ligger på kallvinden så de orkar jag inte leta efter. 92-99 är ju faktiskt också äldre än 15 år och det finns en hel del. 

Måste säga att vi är snyggare idag än vad vi var i början av 90 talet. Gunilla min trogna fina vän, vi har umgåtts sen 1984 och idag ser vi varann dagligen på jobbet. Är det inte otroligt. 

Igårkväll hade musikalen sitt framträdande och det gick så bra. Vilka killar och tjejer, modiga och grymma. Och inte tal om vad ledarna är ;-). Det är något som ger mig energi. Det är så roligt att umgås med musikalgänget. 

Idag är jag hemma och vårdar Tilda.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen