TV

Slötittar på tv. Sådär som man gör när man inte orkar någonting annat. Igår var det 3 Bachelor på rad. Inget jag följer, men det var roligt att se igår.  Förstår att han kan falla för fler för det är väldigt fina tjejer. Modigt att ställa upp i såna här program, känslorna står på spel. Usch skulle aldrig utsätta mig för det. Antingen ger man sig hän och då tycker de andra tjejerna att man är för framfusig eller så håller man tillbaka för att skydda sig själv, men då får han kanske inte se vem man är.

Nu missade jag halva Ellen DeGeneres för jag lyssnade på Hans Rosling (och jobbade lite... för mycket). Slog mig när jag tittade på Ellen, vilken stor skillnad det är på svenska och amerikanska kvinnor. De svenskor som är med i Bachelor är egenföretagare, projektledare, marknadschef osv. Hos Ellen skulle 3 tävla, en var husmor, en mentor och en jobbade som volontär. Kan man jobba som volontär? Jag trodde man är volontär på frivillig basis.

Ja, ja, jag bara konstaterar att det är skillnad. Nu ser jag på lyxfällan, det är ju ett program där man blir ännu mer förvånad. Hur kan folk leva så otroligt över sina tillgångar?!?!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen