Selma Spa

Har lite svårt att klaga när jag är en person som har vänner och få åka iväg en helg med tjejerna och bara relaxa.

Men.....

Selma var mycket under förväntan. Sköna sängar, bra frukost och lunchbuffe var bra. Och sällskapet bjöd på mycket prat och skratt. Men det var lite trångt, kö till bastun och bubbelpoolen. 3 rätters middag ej god och vattnet i poolerna var för kallt enligt mig. 

Kan jag rekommendera? Nja.... Finns andra, bättre. Och jag ska testa dem framöver, men inte de närmaste helgerna :-).

2 av tjejerna hade jag inte träffat på 7 år, men det var som igår, vi fortsatte samtalet där vi slutade. Trevligt. Pratade mycket om den tiden för 10-12 år sen, vilket var speciellt att bli påmind om. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen