Ledig (i stort sett) dag

När jag är ledig gillar jag att dra ur lite på morgonen.  Då slappar jag gärna och sen kan jag komma igång rejält efter lunch. 

Så jag drog mig i sängen. Drog ut på frukosten som gick över till fm kaffet med en bok. Jobbade en stund. 

Satte barnen i målning.  Krattade ihop äpplen på tomten.  Dammsög. Lunch. Fick med mannen till Bauhaus och köpte en ny ytterdörr till altanen.  

Kaffe och lite mer jobb. Sen åkte jag till kyrkan och städade.  Kvällsmat och nattning. Tillslut satte jag mig i soffan och såg Bonde ocg Modus. 

Älskar såna här dagar. Fyllda av allt möjligt. 

Kommentarer

AnnieeG sa…
Det låter härligt :-) jag funkar precis likadant..
Får jag en sen och slapp fm med massa kaffe så kommer jag igång med allt möjligt sen... :-) kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen