Höst


Utanför köksfönstret.  

Vilken höst vi har. Skön och vacker som den brukar.

Hade städdag på gården igår. Låg en dimma hela dagen. Jag krattade och planterade. Eg skulle jag kratta de här löven som sitter på dessa träd. Så det jag gjorde igår märks inte om en vecka. Då ligger det ännu mer på marken. 

Vi har 3 grannar som renoverar sina badrum just nu.  Förstår dom för de hade kvar 70 talsinredningen. Vi har lite svårare att byta. Det är 80 eller 90 tal, inte slitet och inte fult, men heller inte snyggt.  Ska man då göra om eller inte. Jag har tänkt att vi gör om badrummet på övervåningen när barnen är större och slutat bada. Men nu börjar jag fundera om man ska ta det innan rotavdraget förändras. Hm, får ta in offert och fundera lite till. 

Glad söndag! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen