Alltså

Jag åker bort en måndagkväll på fika och får med mig muffins, te och en bok hem, vilken lyx är inte det ;-). Tack ♡♡♡ 

Förstå mig rätt nu, jag mår som ni vet väldigt bra nu och trivs med livet.   Jag skulle inte vilja backa i livet eller hoppa över några år av mitt liv.  Men det finns en tid i mitt liv som jag mådde VÄLDIGT bra, livet var lätt, glatt, utmanande och roligt.  Jag var 28 år, singel, hade ett roligt jobb och fantastiska vänner runt mig och framförallt så mådde min kropp väldigt bra. Under den här tiden kom väninna J in i mitt liv och förgyllde det extra, hon var 8-9 år yngre, färgstark, glamorös, rolig och väldigt skärpt. Vi jobbade och hängde en hel del. Tror inte helt du förstår vad du gav mig då, men tack ♡. Vi byggde något då som håller trots män, barn och jobb som slukar vår tid och ork. Ibland ses vi och det blir alltid lika mysigt. 

Har varit hemma med Tilda igår och båda idag. Det är skönt att ha båda hemma för då kan de roa varann, men idag var de lite krävande så det ska bli skönt att komma till jobbet imorgon ;-). Det var roligt att damma av singstar och köra med dom och se Tilda dansa.  Nu måste jag köpa ett dansspel ;-).

Kommentarer

AnnieeG sa…
Jag tror inte DU förstår vad du gav mig heller! :-) och tack och lov att det vi byggde var så starkt att det kan gå lång tid mellan gångerna nu... Så småningom står vi där med stora barn som klarar sig bra utan oss... Jag tror vi sitter där på Mest igen och filosoferar förr eller senare ;-) kramåpuss
Tina sa…
;-) ♡♡♡ Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen