Skolstart

Vilket flin, men det känns ok att jobba igen. Tänker jag på min grupp, vilka vi är och vad vi presterar så blir jag stolt. Tänker jag på vad som kommer ske i höst så är det blandade känslor. Nervöst och stressigt samtidigt spännande och utmanande.  Just nu vet jag inte hur hösten blir och jag ska inte ta ut det i förskott, så hoppas vi pallar.

Undrar över varför så många skriver vilken klass deras barn börjar idag på Facebook.  Satt och funderade på det och kommer inte på varför. Ja barnen blir äldre och vi med dem. Men så var det en uppdatering som jag fastnade för. Hennes barn börjar 1an, 2an, 3an och 4an. Wow ;-).

Djupa funderingar på lunchen... Nu påt igen.

Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen