Lördagmorgon

Ligger och gäspar.  Ska snart ta mig upp till övriga familjen.  Solig dag, härligt.  Veckan har varit blandad. Styrelsen i kyrkan var här i torsdags, vi satt ute hela mötet. Otroligt. Skulle önska lite softare fredagar på jobbet, en dag med lite lugnare tempo eller mindre att göra,men så är det inte. Och då tänker jag på dem som jobbar inom sjukvård eller omsorg, där är det oftast full fart tom lördag och söndag.  Sitter ute på lunchen så ofta det går och det ger verkligen energi. 

Granne L har varit ledig denna vecka också och fixat klart tomtgränsen, det blev så bra. Hurra för toppengrannar och grannsämja.

Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Anonym sa…
Ja, gårdagen var lite hektisk...
Hoppas det blir lugnare hemma idag i solen!
Jag är sååå glad i dig!
Kram Gunilla
Tina sa…
Detsamma ♡♡♡ Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen