Kan ni inte spela lite

Inte ofta jag föreslår det. Men , speciellt lediga förmiddagar har jag extra behov av att bara få sitta stilla en stund. Det fick jag idag, på balkongen. 

Igår städade vi i kyrkan, var på stranden och sen åkte jag och Tilda in på konsert i stan. Vi har en cd med EmmyochElla som har blivit Tildas favorit. Nu fick hon höra dem live plus lite andra körer. I Norge har Soul Children funnits i 14 år och vilket fantastiskt koncept. Om det fanns något som var uppbyggt lika här så är det något som vi hela familjen skulle kunna engagera oss i. Oslo har Soul Children 10-14 år, sen Soul Teens, Soul Parents och även Soul Family där hela familjen sjunger tillsammans.  Mycket gospel, Soul, Rap och R&B. Vi fick höra Soul Teens, vilka ungdomar och vilka röster.  Helt klart ett fantastiskt koncept. 

Det var mysigt att vara iväg med Tilda och det var en väldigt bra konsert. 

Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen