Ännu är det faktiskt sommar

Kände att jag kom av mig lite, jag har jobbat och det har känts som höst. T o m igår morse så var det dagg och jättefin morgon,  typisk dag i slutet av augusti när skolan har börjat.  Men det var ju sista juli och idag ska det bli jättefint väder. Jag håller på att ladda så jag kan tänka om och kanske eventuellt pallra mig ner till stranden. De sommardagar som kommer måste man ta vara på.

Det jag inte gillar med att jobba är att jag blir så trött.  Älskar rutiner, att komma upp på morgonen, cykla eller träna, jobba på fullt hela dagen.  Men sen hem och helst bara sätta sig i soffan och somna, nej det gillar jag inte.  Då vill jag ha energi kvar till familjen, precis som man har på semestern.  Hur gör man?

Idag är det lördag och jag ska mysa med de mina ♡♡♡.

Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen