Sista semesterdagen

Vaknar och kan känna lite panik över allt jag inte gjort och att jag inte har någon lust att jobba igen.  Varför är det så? 4 veckor och vi har gjort massor, att vi inte badat varenda dag gör mig ju inget.

Nej, det där grubblandet på morgontimmarna är aldrig bra. Då är det bättre att gå ur sängen och börja tänka på vad härligt vi haft det.  Jag har kramat barnen extra mycket och även mannen och det är absolut det viktigaste på semestern att se varann och ge varandra tid och lyssna på varann. Jag är så lyckligt lottad som har en så fin och frisk familj ♡♡♡♡

Sen jobbet behöver jag inte tänka på riktigt än....

Joel har badat idag. På bilden är det bara han som är i ;-).

Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen