Semester

Började med att fira semestern på olearys i fredags. Lördagen hade vi Joels kalas med 8 gästande grabbar. 4-kamp, skattjakt, hamburgare och kaka. Blev lyckat. På söndagen var jag med på konfirmation.  Var så roligt att träffa Gs släkt som jag känt sen jag var liten och tonåren. 

Efter det åkte jag och barnen bil till mamma och mannen åkte mc. Måndagen promenerade vi ner till Arbogas stad, handlade och fikade. Jättemysigt.  Mamma och pappa har alltid brytt sig väldigt mycket om de utsatta i samhället och jag beundrar dem stort för det. När jag var liten och gick med mamma på stan så stannade hon alltid och pratade med alagarna. Många gånger tyckte jag det var obehagligt och gömde mig bakom hennes ben. Och nu när vi gick där så var det likadant, hon hejjade och pratade med flera av dem. Nu tyckte jag inte att det var obehagligt, men för att mina barn inte skulle behöva känna det jag kände så stannade inte jag utan gick i förväg.  Hon är verkligen fantastisk min mamma, så stort hjärta. 

Igår var det perfekt väder för att få städat hemma och idag är det skön sommarvärme. Njuter. 

Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen