Ny vecka och jobb

Då har jag varit tillbaka på jobbet igen. Lugn start, har nämligen tagit ledigt imorgon på Joels födelsedag. 

Även lugnt på jobbet, fler tillbaka så det var rätt bra rörelse på kontoret.  Jag visste inte helt var jag skulle börja.  Hann i varje fall inte längta hem, men det var väldigt mysigt att komma hem och krama om dom.

Lyssnade på en sommarpratare på cykeln fram och tillbaka till jobbet.  Väkdigt bra och tankvärt, jag blev berörd. 

I nästan fyra år satt Karin Volo oskyldigt häktad i USA, anklagad för saker som hennes ex-make hade gjort. Hon har varit till helvetet och tillbaka ett par...gånger... om, beskriver hon sitt liv i Sommar i P1.

Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen