Mamma

Jag går ner då ropar någon uppe "Mamma". Jag går upp så ropar någon nere "Mamma". Jag sätter mig då säger någon "Mamma, kan du hämta. .." Jag tvättar då säger någon "Mamma jag är hungrig" Jag lagar mat då säger någon "Mamma kan du följa med mig ut. Jag stänger in mig på toa för att vara i fred då ropar mannen "var är mamma".

Inte konstigt om man är lite trött.  Det är ju så fantastiskt att få vara mamma och jag känner att jag tar vara på den här tiden, men ibland orkar jag inte svara ja hela tiden. 

Vilken härlig sommarkväll det är och så är det fredag. 

Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

AnnieeG sa…
Haha, känner igen det där. Antar man kommer sakna det när barnen är stora trots allt 😀 ha en fin helg! Kramar!

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen