Hemma igen

Är så glad att jag kom iväg. Fick vara med barnen, med syrran och åka lite skidor.  Det blev inte så många svettiga pass då jag höll mig med barnen, men jag njöt.  Syrran hade lagat all mat innan och så grillade vi korv till lunch så det var så enkelt.  Skönt att resa med syrean så här då vi är väldigt lika.  Hon sov tyvärr inte så bra och sen hade hon tänkt plugga mer så hon var tyvärr inte så utvilad.  Men vi fick byta miljö, vilket var mycket värt.

Barnen stod på bra med skidorna.  Det viktiga var inte att gå långt utan ha roligt.  Så vi hittade en backe där de tränade  att stå på benen,  åka störtlopp och på en skida. 

Stannade till på min fasters begravning i Äppelbo på vägen hem.  Kul att träffa släkten. 
Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen