Lets dance its Friday

Sitter i hörnet av soffan och gäspar,  såg underhållningen på tv är alldeles lagom.  Har en soft skön kväll efter ännu en fullsmockad vecka. Har också varit förkyld vilket gjort mig tröttare. 

Idag skulle pappa blivit 84 ♡♡♡. Idag blev lille Isak en månad.  Denna fantastiska lilla gåva som var så efterlängtad och är så fin. Tänk att min fina vän F äntligen fick bli mamma ♡♡♡. Om en vecka får jag träffa dem.

Sitter på kvällarna och funderar lite över sommaren.  Vore kul att tillbringa lite tid i vår skärgård.  Sökte på stugor här och hittade ett som det tänkte hyra ut hela sommaren.  Riktigt mycket pengar, men det är ju också ett bra sätt att testa på att ha ett sommarhus utan att köpa ett, men då blir det inget annat och jag vill så gärna till Danmark och legoland.  Ska fundera lite till. 
Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen