Vår fina Tilda

Tänk att vi får ha vår Tilda här hemma och vi har nu haft förmånen att ha haft henne här i 5 år. Vilken gåva.  Efter 3 missfall efter Joel hade jag börjat ställa in mig på att det blev nog bara ett barn för mig, men det var inte så bara. Jag var så lycklig över Joel och han gav oss så mycket. Jag funderade också på om vi skulle vilja adoptera.  

Så kom hon, vår lilla prinsessa. Ja, hon ville inte riktigt komma ut heller.  Det var mycket snö och kallt ute så hon ville vara kvar i värmen.  Jag skottade snö, men det hjälpte inte.  Tillslut blev jag igångsatt och det gick ju så bra. 

Idag en 5 åring med stark vilja, mycket envis, dålig på att äta sånt hon inte gillar. Men äter desto mer av det hon gillar. 

Älskar prinsessor och rosa. Tycker om att sjunga och dansa. Är ofta glad. Social, vill gärna leka med en kompis, men också lite blyg. Så lik men ändå så olik sin storebror Joel. Lik sin storasyster i mycket. Och även lik mig en del. Kramgo och världens goaste. 

Det gick att älska 2an lika mycket som 1an. Det är ett privilegium att få vara hennes mamma. Åh vad jag älskar dig Tilda och hoppas det ska fortsätta att gå bra för dig i livet ♡♡♡.

Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen