Soffan är en skön plats

Många säger att de har inte tid till datorn,  Facebook eller dyligt eller tv. Jag undrar så vad de gör på kvällarna? Har man inte barn som man måste vara hemma med så kan man självklart hitta på massor. Vara i stan, träffa vänner mm. Men de som har sagt så till mig är ju hemma hela kvällarna med barn. Plockar de och städar varenda kväll? Nej, jag förstår inte.  Frågan är om de vill sitta vid datorn eller tvn. Om de inte vill så är det väl skönt att de inte hinner.  Jag anser ändå att allt handlar om prioriteringar. 

Nu ska jag vara ärlig. Jag älskar att hamna i soffan och bara göra det jag känner för.  Det blir mycket Facebook, insta och bloggar, någon serie eller film på tv. Sen har jag oftast ett par aktiviteter i veckan så övriga kvällar är sköna att slappa på. Jag är verkligen glad att jag tränar på mornar eller lunchen annars skulle det nog inte bli av tyvärr.  Jag skulle kunna somna kl 18 varenda kväll, då är jag trött. 

Så tid har jag, massor....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen