Snart ledig eller...?m

Sitter på bussen på väg till jobbet då det plingar till i telefonen.  Jag har läkartid kl 9 (sen hann jag inte skriva mer...)

Nu sitter jag hos Tilda som precis somnat.  Jag fick alltså kliva av bussen och ta vändande buss hemåt igen.  Hade beställt läkartid för att kolla min lever. Den såg bra ut, skönt.

Fick mannen att skjutsa mig till jobbet sen.

Saknar barnen något hejdlöst när jag jobbar länge.  Men sen när jag väl är hemma så orkar jag inte umgås med dem som jag önskar.  Det känns väldigt ledsamt.  Det är precis så jag inte vill att det ska vara.  Hoppas få kompensera det under ledigheten. 

Jag jobbar mellandagarna, men det känns ok. Det är mycket ledigt ändå.  Jag har tagit 3 lediga dagar i början av året. 

Nu är det fredag och helg först.  Gott! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen