Så är december månad här

Lördagen gick i ett med att få fram adventen. Men den avslutades härligt med julbord på Riddersvik,  här i närheten.  Väldigt lyckat på många sätt. 

Jag ledde Adventsgudstjänsten, som blev fin som alltid med traditionella sånger som Bered en väg för Herran.

Lite bak och fix och kompisar till Tilda hemma på eftermiddagen så deckade jag halv sex i soffan.

Den här veckan är fylld av saker på jobbet och hemma. Ikväll ska jag till Norra Brunn, imorgon kväll är det musikalgruppens uppträdande. 

Jag börjar veckan med att sitta på akuten.  Har fått utslag i ansiktet som inte känns så bra. Och det är svårt att behandla ansiktet självmant tycker jag. 

Trevlig adventstid önskar jag er!

Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Anonym sa…
Stor kram till dig! Hoppas på att få höra ifrån dig senare i veckan. Hur gick det med utslagen, har de lugnat sig?
<3 Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen