Skönt att det är varmt. Men. ..

Det är härligt att november är så varmt och skönt för jag blir gladare.  Men så önskar jag ändå en vit vinter och tyvärr så dröjer den när det är varmt.  Förra året var november också varmt och det var inte en vit jul eller nyårshelg. Snön kom väldigt sent när vi hade börjat tänka på våren. Så behöver det inte bli igen. 

Hittade en tråd på nätet där det hade varit minusgrader några nätter i rad i början av oktober 2005. Hur hittade jag den tråden,  jo jag skulle kolla hur länge mina pelargoner kan stå ute. Ska strax ta i dem.

En tiggare utanför Konsum bad mig on kyckling och bröd idag, det kan jag köpa tänkte jag.  Kycklingen var slut, men jag köpte bröd.  Hon tackade inte för hon undrade var kycklingen var. Sånt gör mig arg.

Sov gott! 

Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen