Mitt i veckan

Var på en kvinnor i tiden dag på cirkus igår. Mycket inspirerande, roligt, tänkvärt och bra. Lasse Kroner var konfriancer, så rolig. Föreläsarna var Navid (han som bla golfade med Åkesson), Blossom Tainton, Lottie Knutsson, Annika Borg, Petra Mede och Manuel Knight. Sistnämnda har jag hört förut, men han var lika rolig nu även om han drog samma skämt ;-).

Kom hem och vände i stort sett i dörren för att åka till musikalgruppen.  Det var genrep och det brukar inte gå så bra som det gjorde igår.  Så jag kände mig väldigt glad. Var så inne i övandet så jag glömde att Joel skulle till scouterna. Skickade upp honom en halvtimme för sent.  Sånt mår jag så dåligt av, men han led inte så då får jag släppa må dåliga känslan.  Det är något jag tränar på, att släppa, inte älta.

Nu har jag precis varit hos ryggläkaren, hade lite för höga levervärden igen. Inte så höga som i somras, men ändå något jag bör kolla upp.  Ska förmodligen inte äta några värktabletter alls,  eller jag vet inte.  Vi kommer ingen stans med min rygg. Ska göra en ny MR, men sen får det nog vara. Jag har ju lärt mig att leva med värken.  Tränar kontinuerligt så det känns bättre, men aldrig riktigt bra.

Dags för jobb igen. Blir en resa till Halmstad innan jul, vilket gläder mig. 

Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen