Lite av varje

Dagarna rullar på.  Även om jag gillar septemberluften och speciellt när solen skiner så vill jag inte att sommaren ska vara slut. Jag vill inte plocka undan utemöbler, uteleksaker och sommarkläder. Jag vill vara mer ledig och bara njuta av sommar, sol och bad.  Oftast känner jag inte så här när hösten kommer, men just nu känner jag det väldigt stark. Lite sådär så det gör ont.

Annars går det bra på jobbet och med barnen i skola och förskola. Nästa vecka har vi kick-off bara min avdelning på jobbet.  Vi ska till Äventyrets ö i Stockholms norra skärgård, leka och tälta en natt. Alla är inte lika glada över det, men jag försöker se positivt på det. Att det blir mysigt och roligt. 

På fredag är vi lediga,  då ska vi hitta på något eftersom det inte blev mer än middag på bröllopsdagen.  Har inte bestämt oss än, ska göra det ikväll. .. Har helt enkelt varit för trött för att tänka eller planera.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen