Skön helg

Var sugen att åka in till stan, men barnen har behov av att bara vara och jag tycker det är ok. Snart är vardagen igång. I lördags åkte vi ändå till Drottningholm på eftermiddagen, för att få gå lite och röra på oss. Det gillade vi alla fyra.

Igår blev det ett par timmar på stranden.  Skönt.  Härligt att jag/vi har badat ordentligt denna sommar. 

Sen måste jag ändå få klaga lite. Vi har haft fantastiska veckor, men om vi ser på ett helt år så är 5 veckor med skön sommar ganska lite.  Jag skulle gärna se juni, juli och augusti som riktigt sköna sommarmånader. Kan ni inte hålla med? Idag är det svalt ute. Å andra sidan så är det skönt för Joel som går friidrottsskola denna vecka. Och jag kanske orkar städa lite när Tilda är hos en kompis. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen