Här är bilden som skulle varit med igår. 

Njuter dessa dagar.  Efter 6 veckors semester/föräldraledigt och 1,5 veckas sjukskrivning så är jag tröttare på mornarna, men har mer energi på dagen.  Sån här lust och energi till att baka och laga mat skulle jag vilja ha jämt. Kl 12 hade jag gjort enkel lunch plus en lasagne till middag plus 2 pajer till en tjejträff på lördag. 

Kan också bero på att det inte är lika varmt längre.  Nu är det behagligt att sitta i solen på altan. Kaffet är precis klart ;-).

Igår var jag och Tilda till J och hennes barn några timmar. Vi behöver umgås oftare med yngre barn, märkte att Tilda var inte alls van.  Jag tyckte det var urmysigt, tack.  Gott att träffas och prata och få lära känna de goa barnen lite. Kram! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen