10 år

Vi gillar oftast inte samma typ av film, inte samma sorts mat och jag roar mig gärna med vänner,  medan han roar sig med hojen. 

Vi gillar båda att bara vara och inte ha så mycket inplanerat,  vi tycker om kyrkan,  sköna skogsutflykter och varma dagar på stranden.  Vi gillar att vara tillsammans som familj,  njuta k vårt hus och trädgård. Vi trivs i varandras familjer och gemenskap. 

Vi är olika och lika. Vi retar upp varandra och får varandra att skratta.  Han är min vän för livet ochjag älskar honom.  Är så glad över det han fört in i mitt liv, över hans stora barn och över våra 2 gemensamma barn. Jag är så glad över att jag får dela livet med just han ♡♡♡.

Kommentarer

AnnieeG sa…
Grattis till er båda <3
Anonym sa…
Underbart! Grattis! Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen