Allsång allena

Har nu jobbat i 2 dagar och det är helt ok.  Det finns massor att göra.  Tråkigast att möta dem som inte vill jobba, speciellt de som redan haft semester. Sen finns det nog någon där som har behov av semester.  Roligast är samarbetet som blir med oss som jobbar.  Vi löser det ihop och även chefen hoppar i blåstället.

Mannen och barnen har åkt till Dalarna, jag är helt ensam och var hamnar jag? Sovande i soffan.... Får se om jag orkar något en annan kväll. Tittar nu på allsång. Vad tycker ni om det och Petra? För man ska väl tycka något? För första gången på länge tycker jag det är ganska tråkigt.  Hon har en fantastisk sångröst och är vacker att se på. Nej jag tycker faktiskt Lotta på Liseberg är roligare. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen