Åh underbara solvärme

Vad jag har saknat den här sköna värmen som är nu, njuter de stunder jag är ute.

Var på mitt årliga reumatologbesök igår.  Doktorn tycker det är roligt att träffa någon där smärtan inte är så hög. Han tyckte inte vi behöver träffas mer utan bara ta prover och ha ett samtal framöver och det låter ju bra. Eftersom jag inte behandlas.  Jag mår ju inte så dåligt det jag lider av kan de ändå inte behandla, mina torra slemhinnor,  ögon och hals.  Kanske ska söka upp en annan läkare för det. 

Idag ska jag däremot träffa ryggläkaren, ja det råkade bli samma vecka.  Där hoppas jag på behandling. 



Skickat från min Samsung Mobil

Kommentarer

Anonym sa…
Å underbara sommarvärme och å underbara du! Saknar dig, när ses vi?! Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen